Fudbaleri Borca prekinuli štrajk


Fudbaleri Borca prekinuli štrajk i od srijede ponovo počeli da treniraju.


Fudbaleri Borca su poslije obećanja iz Gradske uprave odlučili da prekinu štrajk i da se ponovo vrate treninzima.Dan poslije ostavki direktora Radmila Šipovca i sportskog direktora Darka Ljubojevića, igrači zajedno sa trenerom Slobodanom Starčevićem otputovali u Krupu na Vrbas, gdje rade na terenu sa vještačkom travom. 



"Igrači su jedinstveni i odlučili smo da radimo.Čekamo riješenje i nadamo se najboljem nakon sastanka sa gradonačelnikom u petak.Dobili smo obećanje da će sve biti riješeno i zato smo prekinuli štrajk", rekao je kapiten Borca Draško Žarić. 

Nakon ostavki Radmilo Šipovac i Darko Ljubojević bili su nedostupni za većinu medija. Ipak za pojedine su izjavili kako je glavni organizator štrajka igrača trener Slobodan Starčević. 


"Ja sam častan čovjek i mogu svakoga pogledati u oči.Zajedno sam s ovim momcima i istrajaćemo do kraja", rekao je Starčević povodom optužbi. 

Zimska pojačanja Darko Maletić i Vladan Grujić najvjerovatnije neće moći nastupiti u prvom kolu nastavka šampionata jer još nisu registrovani. 

"To mi je veliki problem. Uigravao sam jedan tim,a na teren ću morati izvesti novi", kaže Starčević. 

Premijer liga BiH nastavlja se narednog vikenda. Borac bi ukoliko se riješe nagomilani problemi trebao gostovati Zvijezdi u Gradačcu.
(MONDO)


Нема коментара:

Постави коментар