Петар Кунић: Борац има тим за Европу



Бањалука - Доскорашњи играч Борца, а сада прашке Дукле Петар Кунић сматра да се клубу са Градског стадиона мора помоћи, јер има екипу за европску сцену.

- Вјерујем да ће ускоро одржати Скупштина клуба на којој ће бити именован нови Управни одбор. Надам се да ће онда ствари кренути набоље. Била би права штета да не буде тако, јер сигуран сам да ће ова екипа без проблема успјети да обезбиједи пласман на међународну сцену - рекао је млади нападач, који је прије нешто више од мјесец дана отишао из Бањалуке и са чешким прволигашем потписао уговор на три и по године.

Он је нагласио да је презадовољан пријемом у Прагу и да се није нимало покајао што је прешао у редове Дукле.

- Играм за екипу Дукле до 21 године, која се такмичи у Лиги младих Чешке. То такмичење је замишљено као припрема младих играча за сениорске наступе, а у свакој екипи на списку може да буде и шест играча преко 21 година, који имају мању минутажу у првој екипи или су били повријеђени. Све у свему веома занимљиво такмичење, које привлачи велику пажњу љубитеља фудбала у Чешкој. Већ сам играо на три званичне утакмице у Лиги младих и у клубу су задовољни мојим наступима - нагласио је Кунић.

Млади нападач очекује већ да на крају сезоне буде пребачен у прву екипу Дукле.

- Жеља ми је да што прије заиграм за први тим, али то морам да заслужим наступима за тим до 21 године. Изазова се не бојим, упоран сам и сигуран сам да ће ми се то исплатити. Што се тиче прве екипе она се тренутно налази на шестом мјесту и циљ је да се остане у горњем дијелу табеле, а у наредним сезонама да се крене према врху. Међутим, уколико се укаже прилика за нешто више сигурно је да ћемо сви заједно знати да је искористимо - додао је Кунић.
Репрезентација

Петар Кунић је прекјуче играо за репрезентацију БиХ до 21 године против Македоније и са једним поготком учествовао у високом тријумфу од 5:0.

- Драго ми је што сам се уписао у стријелце и захвалио бих још једном селектору Влади Јагодићу на позиву. Надам се да сам га голом оправдао - рекао је Кунић, који је играо за репрезентацију БиХ до 17 и до 21 године, а за селекцију Србије до 18 и 19 година.
(Glas Srpske)

Нема коментара:

Постави коментар